Všeobecní obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem kosmetického a masážního salónu Hygge Hub (dále jen „salón“) a zákazníky (dále jen „zákazník“).

1.2. Provozovatelem salónu je:

  • Název: Hygge Hub
  • IČO: 06641393
  • Sídlo: Na pískové cestě 307/27, 625 00 Brno-Bohunice,
  • Kontakt: telefon – 739409585, e-mail: info@hyggehub.cz
2. Poskytované služby

2.1. Salón poskytuje následující služby:

  • Kosmetické ošetření
  • Masáže
  • Další služby dle aktuální nabídky salónu
3. Objednávka a rezervace

3.1. Zákazník si může služby objednat prostřednictvím online rezervačního systému na webových stránkách salónu, případně prostřednictvím telefonu nebo zprávou SMS, případně přes aplikace Instagram či WhatsApp.

3.2. Rezervace je závazná po potvrzení rezervace a zaplacení zálohy v požadované výši (30 % u kosmetických procedur a 50 % u ostatních procedur), nebo plné ceny rezervované služby.

3.3. V případě zrušení rezervace ze strany zákazníka méně než 48 hodin před termínem bude účtován storno poplatek ve výši 30 % ceny u kosmetických procedur a 50 % ceny u ostatních procedur.  Storno poplatek bude stržen z dopředu zaplacené zálohy za rezervovanou proceduru.

4. Platební podmínky

4.1. Ceny za jednotlivé služby jsou uvedeny v aktuálním ceníku salónu, který je k dispozici na webových stránkách salónu a fyzicky v salónu.

4.2. Platba za služby probíhá v rozsahu 30 % u kosmetických procedur nebo 50 % u ostatních procedur předem přes rezervační systém, zbytek je možné uhradit po proceduře v hotovosti, platební kartou nebo jinými způsoby (benefitní karty, dárkové poukazy). Přes rezervační systém lze uhradit celou cenu procedury předem.

4.3. V případě nerealizované procedury ze strany zákazníka, bude u kosmetických procedur vráceno zákazníkovi to, co zaplatil nad částku 30 % u kosmetických procedur nebo 50 % u ostatních procedur. V případě nerealizované procedury ze strany provozovatele, budou zákazníkovi vráceny všechny finanční prostředky, které před časem procedury uhradil.

5. Dárkové poukazy

5.1. Platnost dárkových poukazů je 3 měsíce od data vystavení. Prodloužení platnosti poukazu je nutné domluvit individuálně. Poukazy lze kombinovat s jinou formou platby, pokud celková částka k zaplacení přesáhne hodnotu poukazu.

5.2. Dárkové poukazy nejsou směnné za peníze. Peníze vracíme pouze v případě, že procedura bude ukončena z vážných důvodů předčasně.

6. Reklamace

6.1. V případě nespokojenosti s poskytnutou službou má zákazník právo reklamaci uplatnit ihned po poskytnutí služby nebo nejpozději do 48 hodin.

6.2. Reklamaci je možné podat osobně v salónu, telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Reklamace bude řešena bez zbytečného odkladu. Postup reklamace bude v souladu s Občanským zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele.

7. Ochrana osobních údajů

7.1. Salón zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).

7.2. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů, které jsou dostupné na webových stránkách salónu.

8. Odpovědnost

8.1. Salón nenese odpovědnost za škody způsobené zákazníkům v důsledku nedodržení doporučení a pokynů z jejich strany.

8.2. Zákazník je povinen informovat pracovnici salónu o případných zdravotních problémech nebo alergiích, které mohou ovlivnit poskytování služeb.

9. Odmítnutí a přerušení služeb

9.1. Zákazník má právo kdykoliv službu přerušit a předčasně ukončit. V takovém případě je nutné ještě strpět z jeho strany procesy nutné k ukončení procedury (např. umytí mastných chodidel, aby neuklouzl), zaplacení.

9.2. Pokud bude služba předčasně ukončena pro pochybení pracovníka salonu, bude se tato procedura řešit v rámci reklamace. V případě, že je to přerušení z osobních důvodů, zaplatit zákazník salónu poměrnou část za dobu, kterou se mu pracovník salónu věnoval.

9.3. Pracovník salónu má právo odstoupit od poskytnutí služby v případě, že:

  • u zákazníka zjistí infekční onemocnění,
  • u zákazníka objeví projevy zdravotních problémů, které jsou kontraindikací k prováděné proceduře,
  • se zákazník chová nevhodným, nemorálním způsobem,
  • zákazník vykazuje příznaky požití návykových látek,
  • zákazník alergicky zareaguje na použitou kosmetiku, pak mu přípravek co nejdříve odstraní a v proceduře dále nepokračuje, domluví se na náhradním termínu procedury, pokud si to zákazník bude přát s kosmetikou pro citlivou pleť, u níž se vyloučí alergická reakce, v takovémto případě zákazník zaplatí až následující proceduru
8. Závěrečná ustanovení

8.1. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 19. 10. 2025.

8.2. Salón si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP. O změně VOP bude zákazníky informovat prostřednictvím webových stránek salónu nebo jiným vhodným způsobem.

8.3. Veškeré právní vztahy vznikající na základě těchto VOP se řídí právem České republiky.