Search
Close this search box.

Před první návštěvou

Vítám vás v Hygge Hub!

Jsme rádi, že jste si vybrali náš salón pro vaši kosmetickou péči a masáže. Aby byla vaše první návštěva co nejpříjemnější, připravili jsme pro vás několik důležitých informací a tipů.

1. Rezervace a dochvilnost

1.1. Prosíme, abyste si svou návštěvu rezervovali předem prostřednictvím našeho rezervačního systému na webových stránkách.

1.2. Doporučujeme přijít na čas, ať se vám zbytečně nekrátí čas procedury.

2. Příprava na návštěvu

2.1. Pokud jdete na masáž, doporučuji přijít v pohodlném oblečení, ať se cítíte zejména po odchodu co nejlépe a vaše tělo může po masáži odpočívat po všech stránkách. V případě kosmetických ošetření se prosím před návštěvou vyhněte aplikaci voděodolné řasenky. Délka jejího odlíčení vám zbytečně ubírá čas z procedury. Pokud na ni však trváte, ráda vám ji odlíčím.

2.2. Před rezervací si pečlivě pročtěte na webových stránkách kontraindikce procedury. Pokud si nejste jisti, prosím napište na Instagram, SMS či e-mail a domluvíme se, jakou masáž je možné absolvovat.

2.3 Pokud máte jakékoli jiné zdravotní problémy, alergie nebo specifické požadavky, informujte mě o tom při rezervaci nebo před začátkem procedury. To mi lépe umožní přizpůsobit péči vašim potřebám.

3. Průběh návštěvy

3.1. Při první návštěvě vás požádám o vyplnění krátkého formuláře o vašem zdravotním stavu a preferencích, abychom vám mohla poskytnout co nejlepší péči.

3.2. Ráda vám zodpovím vaše dotazy a provedu vás celým procesem, abyste se cítili pohodlně a uvolněně.

3.3. Poté vás vyzvu k návštěvě šatny, kde budete mít nachystáno čisté prostěradlo.

Při kosmetice se si sundejte horní díl oblečení (dámy si ponechají podprsenku). Budu vám masírovat i dekolta a ramena. Zabalte se do prostěradla, které vám při prceduře bude sloužit jako přikrývka.

Při masáži si nechte pouze spodní prádlo na dolní části těla. Při celotělové masáži vám bude připraveno jednorázové spodní prádlo pro případ, aby nebylo ohroženo ušpiněním nebo zamaštěním vaše vlastní prádlo. zabalte se do prostěradla, které vám při proceduře bude sloužit jako přikrývka na nemasírované části těla.

3.4. Vrátíte se do salónu, kde budete mít nachystánu misečku na šperky, hodinky, brýle aj. drobnosti.

3.5. Každý zákazník má připraveno lůžko s čistými ručníky a prostěradlem, předem připraveny vydezinfikované nástroje a pomůcky, které budou potřeba.

4. Odmítnutí a přerušení služeb

4.1. Zákazník má právo kdykoliv službu přerušit a předčasně ukončit. V takovém případě je nutné ještě strpět z jeho strany procesy nutné k ukončení procedury (např. umytí mastných chodidel, aby neuklouzl), zaplacení.

4.2. Pokud bude služba předčasně ukončena pro pochybení pracovníka salonu, bude se tato procedura řešit v rámci reklamace. V případě, že je to přerušení z osobních důvodů, zaplatit zákazník salónu poměrnou část za dobu, kterou se mu pracovník salónu věnoval.

4.3. Pracovník salónu má právo odstoupit od poskytnutí služby v případě, že:

  • u zákazníka zjistí infekční onemocnění,
  • u zákazníka objeví projevy zdravotních problémů, které jsou kontraindikací k prováděné proceduře,
  • se zákazník chová nevhodným, nemorálním způsobem,
  • zákazník vykazuje příznaky požití návykových látek,
  • zákazník alergicky zareaguje na použitou kosmetiku, pak mu přípravek co nejdříve odstraní a v proceduře dále nepokračuje, domluví se na náhradním termínu procedury, pokud si to zákazník bude přát s kosmetikou pro citlivou pleť, u níž se vyloučí alergická reakce, v takovémto případě zákazník zaplatí až následující proceduru

5. Storno podmínky

5.1. Pokud potřebujete svou rezervaci zrušit nebo přesunout, prosíme o informování alespoň 24 hodin předem. V opačném případě může být účtován storno poplatek 500 Kč. Pokud se třikát bez omluvy nedostavíte na nahlášený termín, prosím, respektujte, že vám nemohu ve vašem úmyslu přijít na proceduru dále důvěřovat a vaši další  rezervaci nemohu již akceptovat.

6. Platební podmínky

6.1. Platbu za služby můžete provést v hotovosti, platební kartou nebo jinými způsoby uvedenými v našem salónu (benefitními kartami či poukazy).

7. Doporučení po procedurách

7.1. Po masáži doporučujeme pít dostatek vody, aby se tělo mohlo zbavit toxinů uvolněných během masáže.

7.2. Po kosmetickém ošetření se vyvarujte používání make-upu a přímého slunečního záření alespoň po dobu 24 hodin, pokud vám nedoporučím jinak.

8. Vaše zpětná vazba

8.1. Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Budeme rádi, pokud nám po návštěvě poskytnete zpětnou vazbu, abychom mohli naše služby neustále zlepšovat. Můžete tak provést na adrese: https://g.page/r/CbkdDa-I3rLWEAE/review.

9. Kontakt

9.1. Pokud máte jakékoli dotazy před návštěvou, neváhejte nás kontaktovat:

  • Telefon: 739409585
  • E-mail: info@hyggehub.cz
  • Instagram: @hyggehub.cz

 

Těším se na vaši návštěvu!